شیعه تشیع انحراف

شیعه بر علیه تشیع - شیعه بر علیه ائمه

انجمن: 

بسم الله الرحمن الرحیم

احادیث و روایات در تشیع امروزی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است بطوریکه بعضی از روحانیون که امامت را کتاب و سنت تفسیر شده می دانند لذا بر کتاب و سنت نبوی وقعی نمی نهند .
به همین دلیل احادیث و روایات مندرج در چند کتاب روائی را مرجعخود قرار داده و تقریبا اکثر احکام فقه تا حتی جهان بینی و دشمن شناسی شیعی را از آن اقتباس می کنند.

این در حالی است که اکثر این کتب جای بحث فراواندارد و روحانیون این دسته از احکام را ضعیف السند نام می نهند حال اینکه این احکام ضعیف السند را بدلیل اینکه گاها مرجع استفتاء یکی از مجتهدین قرار گرفته و بقولی از این نقل ضعیف السند نتیجه خوبی حاصل گردیده لذا حذف این روایات را جائز نمیشمرند یا اینکه اگر جائز بشمرند بعلت نبود اجماعی از مجتهدین و علماء بعضی از حوزه های شیعی آنرا به بعد موکول می کنند.

آثار این نوع روش در مذهب

دین و شریعت که از جانب خداوند متعال نازل گردیده در ابتدا مومنین به آن دین واحد و متحد بودند ولی معمولا پس از فوت یا شهادت انبیاء علیهم السلام به گروهها و دسته هائی منفک شده هرکدام به مذهبی روی می آورند.

تشیع نیز یک مذهب از اسلام است که این مذهب قرار است انسان را بر اساس ناب ترین اصیلترین روش در هدایت اسلامی به سر منزل مقصود برساند.

اما چطور ؟



با این احادیثی که هنوز اجماعی برای قبول یا رد آن هنوز تشکیل نشده ؟


یا با این استفتائاتی که از احادیث غلط به نتیجه مطلوب منتهی گردیده؟


حتما با تعصب جاهلیتی که کتاب و سنت را ضعیف تر و در مرتبت بعد از احادیث قرار می دهد !!!


در اینجا و در این تاپیک نمونه هائی را ذکر می کنم که یکی از آنها در این سایت و دیگری در وبلاگی مطرح گردیده که نویسنده آن وبلاگ جای امام زمان حکم می دهد یا اینکه با امام زمان در ارتباط بوده یا اینکه با کسی در ارتباط است که با امام زمان در ارتباط است
در هر شکل اگر هم اینچنین بوده آن شخص امام زمان نبوده چرا که امامی که اینهمه ادم منتظر ظهورش هستند که اینقدر نادان نیست در امور دینی

یاحق