مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

درگذشت حجت الاسلام جنتی(مدیر بخش جوامع مجازی پاسخگویی مرکز ملی )



وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ



در کمال تأسف باخبر شدیم همکار گرامی حجت الاسلام جنتی منش (مدیر بخش جوامع مجازی پاسخگویی مرکز ملی ) روز گذشته به دلیل بیماری قلبی دار فانی را وداع گفتند.
آن مرحوم سالها عمر خود را صرف تبلیغ معارف دین در فضای حقیقی و مجازی کردند و سالها در مسئولیت خود در پاسخگویی مرکز ملی تلاشهای زیادی کردند .خداوند ایشان را مورد رحمتش قرار دهد و با اولیایش محشور گرداند


این ضایعه را به همه همکاران و دوستان و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

حضور مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران - 1397



حضور مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

در سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران(مصلی)، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اقدام به راه‌اندازی غرفه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات پرسشگران کرده که با استقبال خوب پرسشگران در گروه‌های سنی و تحصیلاتی مختلف روبه‌رو شده است.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود سقائی مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از حضور فعال این مرکز در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و با اشاره به ضرورت حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: کارشناسان در شش گروه تخصصی؛ کلام و اعتقادات، قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، مشاوره، اخلاق و احکام شرعی پاسخگوی بازدید کنندگان گرامی می باشند.وی اظهار داشت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از سال 86 تصمیم به حضور درنمایشگاه کتاب گرفت و از همان ابتدا با استقبال گسترده و پرشور پرسشگران مواجه شد وبرهمین اساس امسال نیز باکارشناسان متخصص این مرکز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است..
وی بیان داشت: روزانه صدها نفر پرسشگر به غرفه‌های مرکز ملی درسی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه می‌کنند که بر‌اساس نظرسنجی‌های انجام شده اکثر پرسشگران از پاسخ‌های کارشناسان قانع شده‌اند و شبهه و سؤالشان برطرف شده است.
رئیس غرفه مرکز ملی با بیان درخواست مکرر کاربران در طول سال برای پاسخگویی حضوری، ابراز کرد: نمایشگاه کتاب، بستر مناسبی برای دیدار چهره به چهره کارشناسان و کاربران گرامی فراهم می آورد. ایشان در پایان اضافه کرد: امسال محل استقرار کارشناسان تغییر کرده و کارشناسان پاسخگو، در غرفه ای مقابل شبستان مصلی مسقر می باشند.
مسوول غرفه مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی درنمایشگاه کتاب تهران در پایان با اشاره به روش‌های ارتباط با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خاطرنشان کرد: پرسشگران می‌توانند از طریق شماره تلفن 096400، پیامک 30009640، پایگاه اینترنتی pasokhgoo.ir و همچنین کانون‌های گفتمان قرآنی( ( askquran.ir و دینی askdin.ir در فضای سایبر، پاسخ شبهات و سؤالات دینی خود را پیدا کنند.

دیدار رییس مرکز ملی پاسخگویی با مدیران و کارشناسان انجمن های دینی و قرآنی

علائم شبهه و سئوال را باید دقیق تر ببینیم و خاطر شریفتان باشد که شان و شخصیت همه ما بخشی از حوزه علیمه است و این به شدت در گرو جملات و کلمات به کار برده شده توسط پاسخگویان است


حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم در روز 5 شنبه 7 خرداد ماه 94 در مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی و در جلسه مدیران و کارشناسان انجمن های دینی و قرآنی خطاب به کارشناسان و مدیران انجمن های دینی و قرآنی گفت امروزبا توجه به اعتیاد سفید جوانان به فضاهای مجازی باید توجه کرد که آنها را به سمت فضاهای خوب سوق دهیم و آنها را از برخی مسائل و معضلات برحذر داریم
امروزه برخی اعتیاد را به دو قسم سیاه و سفید تقسیم می کنند و اعتیاد به فضای مجازی را اعتیاد سفید می نامند برخی آسیب های سفید وجود دارد که ما باید آنها را پیش بینی و پیش گیری کنیم

ایشان در ادامه گفتند یکی از آسیب های سفید این است که ما فراموش کنیم که کار گردانیم و ناگزیر و ناخواسته بازیچه قرار بگیریم گاهی برخی از مراجعه کنندگان اگر پاسخ نامناسب بگیرند ممکن است در توانایی ما شک کنند و پاسخ های ما را جدی فرض نکنند، لذا شایسته است که پاسخگو پاسخ های خود را با دقت بیشتری ارائه نماید

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی در ادامه افزودند امروزه کارهای خوب در فضای مجازی زیاد است منتهی باید توجه داشت که ما به عنوان پاسخگو باید همه کارهای خوب مربوط مربوط به حوزه کاری خود را انجام دهیم .

ایشان تاکید کردند که علائم شبهه و سئوال را باید دقیق تر ببینیم و خاطر شریفتان باشد که شان و شخصیت پاسخگو بخشی از حوزه است و این به شدت در گرو جملات و کلمات به کار برده شده توسط ما می باشد.

حضور مدیر انجمن های مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه کتاب ، غرفه مرکز ملی

بسم الله الرحمن الرحیم



مدیر محترم انجمن های مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی جناب حجة الاسلام والمسلیمن علی امیرخانی در روز های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه 23 ، 24 و 25 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور داشته و در غرفه پاسخگویی و مشاوره های مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی انتقادات و پیشنهادات کاربران و همکاران محترم را دریافت خواهند نمود و در خصوص امور پاسخگویی و گفتگوها با کاربران و همکاران محترم تبادل نظر خواهند نمود.


آدرس غرفه مرکز ملی:

روبروی شبستان - جنب نماز خانه
از خیابان درب 12 (قنبر زاده) جنب نماز خانه.

حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب

بسم الله الرحمن الرحیم



با توجه به برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران امسال نیز همچون سال های گذشته کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در این نماشگاه حضور خواهند داشت و به صورت حضوری به سوالات و شبهات مراجعین پاسخگویی خواهند نمود.
علاقه مندان می توانند از غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه کتاب دیدن نمایند.


آدرس غرفه:

روبروی شبستان - جنب نماز خانه
از خیابان درب 12 (قنبر زاده) جنب نماز خانه.


دانلود معرفی سایت پاسخگو و نمایش سایت گفتگوی دینی+ دانلود مستقیم

[="blue"]به نام خدا
در مورخه شنبه 2 مهر 1390 - 25شوال 1432 - 24 سپتامبر 2011
همزمان با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
ویژه برنامه ای پیرامون شهادت امام صادق علیه السلام و بحث پاسخگویی حضرت به سوالات و شبهات و ضرورت پاسخگویی به سوالات ما در این زمان حول و حوش ساعت 13
تا 13:30پخش شد که [="purple"]در این برنامه قسمت هایی از مرکز تشریح شد[/]
این برنامه برای علاقه مندان و کسانی که دوست دارند به صورت تصویری از این مرکز
اطلاع داشته باشند و شاید برنامه مذکور را ندیده باشند بر روی سایت قرار گرفت.[/]

سوالات خود را از طرق مختلف با اين مراكز مطرح كنيد (معرفی مراکز پاسخگو)


سلام بر شما
به حول و قوه الهي در اين موضوع مراكز معتبر و مطمئن پاسخگويي به سئوالات ديني براي كاربران فضاي سايبر معرفي خواهيم كرد و البته در اين تاپيك كارشناسان و مديران عزيز تنها بايد مراكز معتبر حوزوي و دانشگاهي و به ويژه مراكز پاسخگويي ديني را معرفي نمايند.
لازم مي دانم از دوستان و همكاران عزيزم بويژه برادر عزيزم جناب مهدي كمال تشكر را داشته باشم

:del:دوستان عزیز در نظر سنجی بالا شرکت کنید:del:


زمان پاسخگویی مدیران و کارشناسان و معرفی اجمالی انجمن گفتگوی دینی