تفاوت دختران بزک کرده با دختران با حجاب.....حتمااااااااااااا بخوانید
تبهای اولیه
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى سیاهى چادرم، دل مردهایى که چشمشان به دنبال خوشرنگترین زنهاست را مىزند.
نمىدانید چقدر لذتبخش است وقتى وارد مغازهاى مىشوم و مىپرسم: آقا! اینا قیمتش چنده؟ و فروشنده جوابم را نمىدهد؛ دوباره مىپرسم: آقا! اینا چنده؟ فروشنده که محو موهاى مشکرده زن دیگرى است و حالش دگرگون است، من را اصلاً نمىبیند. باز هم سؤالم بىجواب مىماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون مىآیم.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى مردهایى که به خیابان مىآیند تا لذت ببرند، ذرهاى به تو محل نمىگذارند.
مىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى شاد و سرخوش، در خیابان قدم مىزنید؛ در حالى که دغدغه این را ندارید که شاید گوشهاى از زیبایىهاتان، پاک شده باشد و مجبور نیستید خود را با دلهره، به نزدیکترین محل امن برسانید تا هر چه زودتر، زیبایى خود را کنترل کنید؛ زیبایى از دست رفتهتان را به صورتتان باز گردانید و خود را جبران کنید.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى جولانگاه نظرهاى ناپاک و افکار پلید مردان شهرتان نیستید.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى کرم قلاب ماهىگیرى شیطان براى به دام انداختن مردان شهر نیستید.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى مىبینى که مىتوانى اطاعت خدایت را بکنى؛ نه هوایت را.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد وقتى در خیابان راه مىروید؛ در حالى که یک عروسک متحرک نیستید؛ یک انسان رهگذرید.
نمىدانید؛ واقعاً نمىدانید چه لذتى دارد این حجاب! خدایا! لذتم مدام باد
----------------------------------------------------------------------------------------------------
شب معراج زنانی از زنان امتم را دیدم که سخت در عذاب بودند.زنی را دیدم که با موی جلوی سر او را به دیوار جهنم آویزان کرده بودندو مغزش از شدت عذاب در حال جوشیدن بود آن زن از امتم بود که موی جلوی سر خود را از نامحرم حفظ نمی کرد. (بحار الانوار. ج 103)
پیامبر گرامی اسلام فرمودند: شب معراج زنانی از زنان امتم را دیدم که سخت در عذاب بودند.زنی را دیدم که دارد گوشت بدن خود را می خورد و از زیرش اتش میزند بیرون. و او زنی بود که بدن خود را برای مردان غیر شوهرش آرایش می کرد وعشوه گری و طنازی می کرد . )بحار الانوار. ج 103)
خیلی زیبا و جالب بود :kaf:
من رو یاد این شعر انداخت
دگر لذت نفس ، لذت ندانی:Gol:
کلیپی جالب از مصاحبه با دختران بد حجاب و جواب انها توسط کارشناسان(ویژه موبایل) کلیپی جالب از مصاحبه با دختران بد حجاب و جواب انها توسط کارشناسان + سخنرانی رحیم پور در ابتدای ان(ویژه موبایل)
سلام
در این کلیپ که بسیار به درد دختران بد حجاب می خورد! ابتدا اقای رحیم پور مسائل جالبی رو بیان می کند و سپس مصاحبه ای جالب با دختران بد حجاب و دادن جواب انها توسط کارشناسان
پیشنهاد می کنم حتمی ببینید
این کلیپ ویژه موبایل است
لینک دانلود:
http://www.divshare.com/download/7798596-9e8
اگر موفق نشديد از لينك بالا بگيرد از لينك پايين بگيريد.
http://vorojax.parsaspace.com/hejab2.zip
اگر موفق نشديد از لينك بالا بگيرد از لينك پايين بگيريد.
http://vorojaxx.persiangig.com/video/hejab2.3gp
حجاب امري ظاهري و عمل به اين امرظاهري برخاسته از اعتقاداتو باورهاي دروني افراد است، پوشش ظاهري افراد به ويژه زنان را حجاب ميگويند، كهمانع از نگاه نامحرم به آنان ميشود. و امّا عفاف نوعي حجاب دروني است كه انسان رااز گناه باز ميدارد. حفظ چشم، گوش، قلب و تمامي اعضاء و جوارح از هرگونه خطا وگناه عفاف است كه حاصل اين عفت و حجاب دروني، پوشش يا حجاب بيروني است. به تعبيريلطيفتر؛ حجاب ميوه عفاف است و عفاف ريشه حجاب.
برخي افراد ممكن است حجاب ظاهريداشته باشند، ولي عفاف و طهارت باطني را در خويش ايجاد نكرده باشند. اين گروه ازحجاب تنها پوسته ظاهري بيمعنا دارند، و از سوي ديگر كساني كه ادعاي عفاف كرده و باتعابيري همچون؛
[=B Titr]من قلب پاكي دارم[=B Titr]،
[=B Titr]خدا با قلبها كار دارد[=B Titr]،
[=B Titr]آدم بايد چشمش پاك باشد[=B Titr]و...
بايد در قاموس انديشه خود نكتهاي اساسي را بنگارند و آن اين است كه مگرميتوان رابطه بين ظاهر و باطن را ناديده انگاشت. ظاهر هم نشانه باطن است؛ چرا كهرنگ رخسار خبر ميدهد از سر درون. درون پاك، بيروني پاك ميپروراند و متانت درسلوك و رفتار ظاهري و سنگيني در انتخاب و پوشش از عفاف دروني خبر ميدهد.
[=B Titr][=Calibri]بر اساس تحقیقات بسیار انجام شده سلامتی روانی و امنیت اجتماعی افرادی که در مصونیت حجاب صحیح بوده اند بیش از سایر افراد حفظ گردیده است.چه بسا ریشه بسیاری از بزهکاری های اجتماعی با رعایت اصول آیین دینی ما برطرف می گردد. [=B Titr][=Calibri]
[=B Titr]
[=B Titr]حضرت علي ـ عليه السّلام ـ در بيان نقش پوشش كامل به عنوان حفظ ارزش و احترام زن[=B Titr]مي[=B Titr][=B Titr]فرمايد: فانّ شدّه الحجاب ابقي عليهنّ؛ همانا حجاب و پوشش كامل زنان را سالم[=B Titr][=B Titr]تر[=B Titr]و پاك[=B Titr][=B Titr]تر نگاه خواهد داشت[=B Titr][=Calibri].
از نظر غرب و فرهنگ غربى، يكى از ارزشهايى كه براى زن متصور است، اين است كه باوجود خود و با شخصيت خود، وسايل التذاذ و بهرهمندى ديگران را فراهم آورد؛ لذا وقتىما بر اساس فرهنگ اسلامى اعلام مىكنيم كه اسلام براى معاشرت زن و مرد، محدوديتىقائل شده و معاشرت بىقيد و شرط زن و مرد را جايز ندانسته، ما را متهم مىكنند كهشما به زن اهانت مىكنيد؛ در حالى كه اهانت آن چيزى است كه در فرهنگ غرب نسبت بهشخصيت زن ديده مىشود
در قرآن و احادیث برای تأمین حجاب واجب زنان، از چند نوع پوشش خاص، نام برده شده است که دو نوع معروف آن «خمار» و «جلباب» است.
الف) خمار
وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى جُیُوبِهِنَّ؛ زنان باید سر، سینه، و دوش خود را با مقنعه بپوشانند.
خُمُر جمع خمار، و مراد از آن پوشش مخصوص سر و اطراف سر بانوان، مثل مقنعه است. در بعضی تفاسیر، در ذیل آیه ی شریفه، از عایشه نقل شده است:
زنانی بهتر از زنان انصار ندیدم. وقتی این آیه ی شریفه نازل شد، هر یک از آنها به سمت لباسهای مخصوص خود رفتند و از آن تکهای جدا کردند و خمار و مقنعهای مشکی پوشیدند، گویی بالای سر آنها کلاغ نشسته است.
از قضیهی ذکر شده استفاده میشود که رنگ خمار و مقنعه در زمان صدور آیه، مشکی بوده است. برای این قضیه، از کتاب های لغت نیز میتوان مؤیداتی ذکر کرد؛ مثلاً از بعضی کتاب های لغت، استفاده میشود در ریشه ی لغوی خمار (خ ـ م ـ ر) سیاهی اخذ شده است. به مشروبات الکلی نیز از آن جهت «خمر» اطلاق میگردد که باعث سیاهی و تیرهگی عقل انسان میگردد. مخفی نماند که در آیه ی شریفه ی خمار، نکات تفسیری و ادبی و لغوی فراوانی وجود دارد که مقاله ی مستقلی را میطلبد.
رنگ سیاه به دلیل دافعه ای که در آن مشهود است بیننده را از خود دفع می نماید و این خود مقصود از حجاب را (که عدم جلب توجه دیگران است )بیشتر می نمایاند.
ب) جلباب
یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِیماً؛ ای پیغمبر به زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویش را به چادر فروپوشند؛ که این کار برای این که آنها به عفت و حریت شناخته شوند، تا از تعرّض و جسارت هوسرانان آزار نکشند، بر آنان بسیار بهتر است و خدا در حق خلق آمرزنده و مهربان است.
[=B Titr]جلباب به معنای پوشش گسترده و فراگیر تمام بدن است، که زنان بر روی لباسهای دیگر میپوشند؛ امروزه در زبان فارسی به چنین پوششی چادر گفته میشود.
[=B Titr]
[=B Titr]الگوی حجاب حضرت زهرا(س):