خواندن نماز به زبان فارسی
ارسال شده توسط نرگس بختیاری در یکشنبه, ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۴آیا خواندن نماز به صورت ترجمه جملات به فارسی آن را باطل میکند؟
ایا می شود بخشی از نماز را به صورت فارسی بخوانیم؟
اگر میشه لطفا بگید کدوم بخش ها و قسمت ها؟
آیا خواندن نماز به صورت ترجمه جملات به فارسی آن را باطل میکند؟
ایا می شود بخشی از نماز را به صورت فارسی بخوانیم؟
اگر میشه لطفا بگید کدوم بخش ها و قسمت ها؟
ادب از که آموختی از بی ادبان :
بادیدن رفتار بی ادبان آن کارها را انجام ندادن.
آب در هاون کوبیدن :
کاربیهوده انجام دادن .
آش کشک خاله ات رو بخوری پاته نخوری پاته :
این کار را باید انجام دهی چه دلت بخواد چه دلت نخواد.
آش دهانسوزی نیست :
بسیار مطلوب و محبوب نیست.
ابر پر صدا باران ندارد
****************.
آزموده را آزمودن خطاست.
.
[="Arial"][="DarkGreen"]بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب
اهمیت به کار بردن املای صحیح لغات در مکالمات و نظرات بر بسیاری از ما پوشیده نیست.
به این منظور این موضوع را ایجاد کردم تا غلط های املایی را که مشاهده میکنید بیان کنید تا از میزان این اشتباهات کاسته شود.
قوانین:
1- به هیچ عنوان اشاره ای به شخصی که اشتباه کرده نشود. (اعم از نقل قول، بردن نام کاربری و ...)
2- تا مطمئن نیستید صحیح لغت چیست در اینجا قرار ندهید.
3- غلط های ناشی از خطای تایپی (عدم دقت در تایپ) در اینجا ذکر نشود.
4- فقط غلط هایی که در اسکدین شخصا مشاهده کرده اید و قبل از شما بیان نشده بیان کنید و اگر بیان شده با افزودن صلوات به تکرار خطا اشاره کنید.
5- به صورت زیر نوشته شود که نظم تاپیک حفظ شود.
درست:
نادرست:
توضیح:(اختیاری در حد یک جمله)
مثال
درست: غلط
نادرست: غلت
توضیح: به معنای نادرست
پیشاپیش از همکاری شما متشکرم.
و من الله توفیق
یا حق[/][/]
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شروح کفايه الاصول [/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]خود آموز كفايه[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]خود آموز كفايه ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]خود آموز كفايه ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 4[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 5[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح كفاية الأصول ، جلد 6[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول ، مقدمه جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول ، مقدمه جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول ، مقدمه جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول ، مقدمه جلد 4[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح كفاية الأصول ، مقدمه جلد 5[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شروح رسائل [/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] أوضح الشروح فى فرائد الأصول[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] أوضح الشروح فى فرائد الأصول ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] أوضح الشروح فى فرائد الأصول ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 4[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 5[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 6[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] شرح رسائل ، جلد 7[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شروح اصول الفقه[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]مباحثى از اصول فقه[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]مباحثى از اصول فقه ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]مباحثى از اصول فقه ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]مباحثى از اصول فقه ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول فقه[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول فقه ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول فقه ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول فقه ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="width: 50px | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول فقه ، جلد 4[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شروح اصول استنباط[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول استنباط ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]شرح اصول استنباط ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]متفرقه هاي اصول[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] ادوار فقه [/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] ادوار فقه ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] ادوار فقه ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] ادوار فقه ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه [/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 2[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 3[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 4[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 5[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"] اصول فقه شيعه ، جلد 6[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[TD="class: sttd | width: 50px | align: center"]![]() |
[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]کتاب علوم العربيه ج 1[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]کتاب صرف ساده [/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]قواعد زبان عربي - اصول الصرف[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]استاد و درس - قسم صرف[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]کتاب مبادي العربيه[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]کتاب تصاريف ج 2 - شرح صرف ساده[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب زبان قرآن[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب شرح الأمثلة[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب صرف مير[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب التصريف[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب صيغ مشكله[/TD] | ||
class: sttb | ||
---|---|---|
[TD="class: sttd | align: center"]![]() | |
[/TD] | ||
[TD="class: sttd | width: 55px | align: center"]![]() |
[TD="align: right"]كتاب شرح التصريف[/TD] | ||
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
فوائد الحجتيه | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
![]() | |
فوائد الحجتيه ج 1 | |
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
![]() | |
فوائد الحجتيه ج 2 | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
![]() | |
فوائد الحجتيه ج 3 | |
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
نحو روان در 40 درس | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
نحو مقدماتي | |
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
فرايد حجتيه شرح فوايد صمديه | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
شرح کتاب هدايه حجت هاشمي | |
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
متن کتاب فوايد صمديه | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
متن کتاب سيوطي | |
class: sttb | |
---|---|
[TR="class: td-odd"] | |
![]() | |
![]() | |
متن کتاب مغني باب رابع | |
[/TR] |
class: sttb | |
---|---|
![]() | |
![]() | |
متن کتاب مغني باب اول | |
class: category |
---|
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] شخصيت سياسي اجتماعي و اخلاقي رهبري نهضت عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] پيامدهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] کارکردهاي سياسي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] فلسفه عزاداري امام حسين [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] فلسفه عزاداري يا اهميت سوگواري [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عزاداري از نگاهي ديگر [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] روان شناسي عزاداري [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] در آفاق حماسه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] حماسه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] حماسه حسيني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] جلوههاي تربيتي قيام عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] جرعهاي از زلال زيارت عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] تحليلي پيرامون رمز جاودانگي حماسه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] پيشينه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] پيش در آمدي براي آشنايي با پيامهاي تربيتي مکتب عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] پيامهاي عاشورا از زبان عاشوراييان [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] پيامها و عبرتهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] ورشهاي معنوي و اخلاقي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] امام حسين و عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] آموزهها و پيامهاي قيام عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] درسها و عبرتهاي عاشورا در عرصه رفتار سياسي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] پيامهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] واقعيت و آرمان در قيام عاشورا از ديدگاه امام خميني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] مباني و ديدگاههاي حقوقي و فقهي امام خميني در ارتباط با ابعاد فقهي قيام عاشوراي حسيني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] هنر و عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] وارثان عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] بايدها و نبايدهاي عزاداري [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] نقش امام خميني در خرافه زدايي و بازسازي فرهنگ عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] نظريههاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] تحريف شناسي و فرهنگ عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] آسيبهاي عزاداري [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] مباني و ديدگاههاي اخلاقي، عرفاني امام خميني امام در پيوند با عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] فرازهايي درباره عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عزت عاشورايي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عبرتهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا و امام حسين در آيينه احاديث [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا محور سازماندهي سياسي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا روز تجدد اسلام [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] بازتاب عاشورا در فقه سياسي شيعه [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا، حماسهي جاويد [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] شهيد مطهري، پيامهاي عاشورا و خطر تحريف، مروري دوباره [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] سيري در مرثيهي عاشورايي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] دفاع از روايات عزاداري و پاسخ به شبهات [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] نقش مصلح ديني در خرافه زدايي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] نقش عزاداري امام حسين و شعائر عاشورا در تداوم سنت احياي دين [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] راهبردهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] گزارش رفتارهاي عاشورايي و حرکتهاي اصلاحي آن در جبل عامل [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عزاداري، سنتي ديني يا کنش اجتماعي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] امام خميني و احياگري فلسفه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] جلوههايي از شخصيت امام حسين در مبارزه با تحريف [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] حادثه کربلا در مثنوي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] نگرشي تحليلي به راهبرد اصلاح طلبي در نهضت عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عوامل پايداري و جاودانگي نهضت عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] ريشه يابي تحريفات عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] چشم اندازي به تحريفات عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] تحريف شناسي عاشورا و تاريخ امام حسين [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] تحريف شناسي عاشورا در پرتو امام شناسي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] تبيين شناسي تحليلهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] پيامهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] پيام عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] نگاهي به عزاداريهاي حسيني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] بن مايهها و درون مايههاي رخداد عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] بعد سياسي و احياي عاشورا از منظر فقه [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عزاداري؛ بدعت يا سنت؟ [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] بر ساحل عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] بايستگي تحريف زدايي از نهضت عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] کتابخانه عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] صدق در مقتل خواني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] از عاشوراي حسين تا عاشوراي شيعه [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] الگوي مديريت و رهبري در قيام عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] امام خميني و فلسفه سياسي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] تبيين يک تحريف [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] ابعاد نظامي واقعه عاشورا از واقعيات تا تحريفات [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] علل وقوع تحريفات در بيان چگونگي قيام امام حسين [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] تحريف شناسي عاشورا در پرتو انسان شناسي [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عقل مانع تحريف و عامل تعميم نهضت حسيني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] مکتب تاريخنگاري شام و تحريف قيام امام حسين [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] اسوههاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] اسرار عاشورا (جلد 1 و 2) [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] ادبيات عاشورا، از صاحب بن عباد تا محتشم کاشاني [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] عبرتهاي عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] عاشورا مظلوميتي مضاعف [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] آموزه هاي تربيتي عاشورا درس ها و عبرت ها [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] آموختني هائي از عاشورا [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row1"] |
[TD="class: list-title"] تحريفات و عوامل آن [/TD] |
[/TR] |
[TR="class: cat-list-row0"] |
[TD="class: list-title"] آسيب شناسي فرهنگ سياسي عاشورا[/TD] |
[/TR] |
دانلود تقویم مذهبی 1392 ویژه چاپ
امسال به لطف خدا در انجمن گفتگوی دینی تقویم مذهبی سال 92 را برای چاپ آماده کرده ایم.
این تقویم دیواری ، شامل 4 صفحه برای 4 فصل بوده و با موضوعات مذهبی می باشد.
این نوع کار برای اولین بار است که با این کیفت و سایز به صورت رایگان ارائه میشود و در سطح نت کم نظیر است.
تقویم هم به صورت چاپ حرفه ای هم با چاپگرهای خانگی قابل استفاده است.
امیدواریم این کار جدید مورد پسند شما کاربران فرهیخته قرار گیرد و با تبلیغ و نشر آن سهمی در اجر معنوی آن داشته باشید.
مشخصات تقویم
سایز : A3 و A4
با فرمت : TIF و JPG
مد رنگی : RGB و CMYK
رزولوشن : 300
حاوی 5 طرح متفاوت
با ذکر یک صلوات دانلود کنید
:del:لطفا در نظر سنجي بالاي تاپيک مشارکت بفرماييد:del:
تذکر مهم: فرمت TIFF برای چاپگرهای حرفه ای است