نفوذ

منطق دین و سیاست و تشخیص نفوذی در حکومت دینی

سلام
بنده جوان و سی و اندی ساله مسلمان شیعه 12 امامی هستم و در شرکت بسیار با همکاران سکولار و آتئیست و اومانیسم و ... مناظره های سنگینی می کنم.
راستش معمولا فتیله پیچشون می کنم و از تشیع خودم دفاع می کنم.
امروز یه شبهه قدیمی تکامل یافته ای مطرح شد که سعی کردم پاسخش رو به روزهای دیگری موکول کنم.
دیگه به اینجا پناه آوردم چون اساتید قدرتمندی در اینجا هستند و امیدوارم هر چه سریعتر مشکل بنده رو حل کنید...
شبهه این هست که در کشور اسلامی که تحت حاکمیت ولی فقیه غیر معصوم هست، با توجه به اینکه احتمال اشتباه و گناه حاکمیت هست و با توجه به اینکه ولی فقیه تعریف خاصی داره و فردی این وظیفه رو به گردن می گیره، استراتژی دین اسلام شیعی در مقابل منافقین نفوذی که می تونن با چهره های موجه به این منسب وارد بشند چیست؟ چرا که تا کنون شاهد بودیم خیلی افراد نفوذی وارد سیستم های اسلامی شدن و مشکلات زیادی به بار آوردن! (مثل سید جیکاک)
علل الخصوص اگر منافقان و نفوذی ها در لباس روحانیت بخوان از قدرت دین در بازیهای کثیف سیاسی و قدرت طلبی خودشون استفاده کنند، استراتژی اسلام شیعی در مبارزه با این افراد چه هست؟
نهایتا نتیجه می گرفتند دین و سیاست باید از هم جدا بشه تا جلوی این افراد گرفته شه، چرا که هر کسی قیمتی داره و معمولا وقتی فردی وارد چرخه قدرت می شه، خودش رو می بازه و به تدریج وارد ساختار کثیف سیاست شده و رنگ می بازه!
بنده عرض کردم دین اسلام (شیعی) دین انسان سازی است و وقتی شهدای بزرگی رو ساخته که رشادت های زیادی رو به ثبت رسوندند، حتما رهبران بزرگی رو می تونه بیافرینه که نقشه های دشمن رو نقشه بر آب می کند.
همچنین از شفافیت صحبت کردم و اینکه بنا بر آموزه های اهل بیت ع و علل الخصوص امام علی ع باید در کار حاکمیت، شفافیت باشد. همچنین عرض کردم تمام مشکلات اصلی ما (اقتصاد) حاصل رای مردم و به قدرت رسیدن افرادی هست که با منطق دموکراسی مونتسکیویی انتخاب شدند، همچنین امام حسین ع رو مثال زدم و عرض کردم راه حق و باطل رو برای همیشه از هم تفکیک کردند تا نشون بدن هر حاکمیتی، حاکمیت اسلامی نیست!
نهایتا عرض کردم در دین اسلام بنای حکومت بر پایه حاکم معصوم هست، گفتند حالا که نداریم، چه کنیم؟
نهایتا گفتم باید مطالعه کنم و نظر بدم...
استراتژی اسلام شیعی در پیشبرد حکومت تحت حاکمیت ولی فقیه با احتمال داشتن خطا و جلوگیری از نفوذی ها و منافقین خائن که با سلام و صلوات و ... وارد منسب قدرت می شند و با داشتن قدرت الهی وار دین، می تازند و قدرتمندتر می شند چیست؟
ممنون از پاسخ کامل و مدبرانه شما...

نفوذ در بیان رهبر انقلاب

انجمن: 

بسم الله الرحمن الرحیم

گزیده ای از بیانات در جمع فرمانده هان گردان های بسیج ... تاریخ 4 / 9 / 94


بخش اول


نفوذ دو جور است: یک نفوذ موردی است، نفوذ فردی است؛ یک نفوذ جریانی است. نفوذ موردی خیلی نمونه دارد، معنایش این است که فرض کنید شما یک دم‌ودستگاهی دارید، یک مسئولی هستید؛ یک نفر را با چهره‌ی آرایش‌شده، بزک‌شده، با ماسک در مجموعه‌ی شما بفرستند؛ شما خیال کنید دوست است درحالی‌که او دوست نیست، تا او بتواند کار خودش را انجام بدهد؛ گاهی جاسوسی است که این کمترینش است؛ یعنی کم‌اهمّیّت‌ترینش جاسوسی است، خبرکشی و خبردهی است؛ گاهی کارش بالاتر از جاسوسی است، تصمیم شما را عوض میکند. شما یک مدیری هستید، یک مسئولی هستید، تصمیم‌گیر هستید، میتوانید یک حرکت بزرگ یا مؤثّری انجام بدهید، اگرچنانچه این حرکت را این‌جور انجام بدهید این به نفع دشمن است، او می‌آید کاری میکند که شما حرکت را این‌جور انجام بدهید؛ یعنی تصمیم‌سازی. در همه‌ی دستگاه‌ها سابقه هم دارد؛ فقط هم دستگاه‌های سیاسی نیست، دستگاه‌های روحانی و دینی و مانند اینها هم همیشه وجود داشته.

و من الله توفیق@};-.


فایل: 

دجال از طریق بازی ویدئویی صهیونیستی در حال نفوذ است!!

انجمن: 

حضرت علي (عليه السلام) از پيامبر اکرم (ص) نقل مي کند که فرمود: پيش از قيامت دَه امر حتمي واقع مي شود ، که خروج سُفياني و دجال از امور حتميه اي است که اتفاق مي افتد.

خروج سُفیانی: پیش از ظهور مردی از نسل ابوسفیان در منطقه شام خروج می کند و با تظاهر به دینداری گروه زیادی از مسلمانان را می فریبد و به گرد خود می آورد و بخش گسترده ای از سرزمینهای اسلام را به تصرف خویش در می آورد و بر مناطق پنجگانه شام، حُمص، فلسطین، اردن و قنسرین (نام شهری در نزدیکی حلب) و منطقة عراق سیطره می یابد و در کوفه و نجف به قتل عام شیعیان می پردازد و برای کشتن و یافتن آنان جایزه تعیین می کند.

خروج دجال: دجال فردی است که در آخر الزمان خروج می کند. در مورد دجال نظریه های متعددی طرح شده است مثلا گروهی آن را فردی نامیده اند و دسته ای آن را جریانی می دانند و نه شخص معین.

مشخصات و خصوصیات دجال و مقایسه با کاراکتر بیگ باس در بازی متال گیر سولید 5 :

چشم راست ندارد

بر پیشانی خود نشانه ای از کفر دارد

موهای مجعد دارد

صورت قرمز و خونین دارد و آتش بهمراه دارد

چيزي در چشم اوست که گويي آميخته به خون است

در بزرگسالی سوار بر مرکب سفید میشود/کاراکتر اصلی سوار بر اسب سفید در مناطق بیابانی خاورمیانه میتازد

فریبکار / یکی از ویژگیهای اصلی کاراکتر فریبکاری می باشد و بر بازوی راست اش آرم روباه دارد !

لشگرگیری از بین جوانان،او در میان هواداران همچون ستاره ای میدرخشد / کاراکتر اصلی به قدری بین مخاطبان و طرفداران بازی در دنیا که اکثرا نوجوان و جوان هستند محبوب و پرطرفدار شده است که گویی حلّالِ تمام مشکلات و منجی دنیاست گویی همچون ستاره ای در دل تاریکی میدرخشد !

برای جذب و نفوذ از جاذبه های جنسی استفاده میکند

سرنوشتش به منطقه خاورمیانه گره خورده / در دیالوگ های بازی به انقلاب اسلامی ایران ، عراق،مصر ، افغانستان ، لبنان و اسرائیل و تغیر و تحولات منطقه به وضوح اشاره می شود.

مشخصات دیگر او :

کودک سرراهی است / ادعای پیامبری میکند(پیامبر دروغین)/پلید و ضد دین است / سرنوشتش به آخرالزمان و روز رستاخیز مربوط میشود /در متن آهنگ به وضوح آینها اشاره شده است ! همچنین این قسمت از بازی طوری به پایان میرسد که کاراکتر داستان و لشگریانش برای جنگی بزرگتر آماده میشوند !

متن شعر آهنگ بازی با نام Nuclear "اتمی(غنای بمب هسته ای)" در مورد شخصیت اصلی بازی (رئیس بزرگ) میباشد.

Standing on the edge of the crater --- ایستاده در لبه دهانه آتشفشان
Like the prophets once said --- مانند پیامبران یک بار گفت
and the ashes are all cold now --- و خاکسترشان در حال حاضر همگی سرد است
No more bullets and the embers are dead --- نه هیچ گلوله ای بیشتر و خاکسترهای سوخته مرده اند
Whispers in the air tell the tales --- زمزمه های پخش شده در هوا داستانی را روایت میکنند
Of the brothers gone --- از برادران رفته
Desolation, devastation --- ویرانی، خرابی
What a mess we made, when it all went wrong --- چه افتضاحی به بار آوردیم ، زمانی که همه در غفلت بودند
Watching from the edge of the circus --- تماشا از لبه ی حلقه سیرک
For the games to begin --- برای آغاز بازی
Gladiators draw their swords --- گلادیاتورهای شمشیر خود را میکشند
Form their ranks for Armageddon --- تشکیل صفوف خود برای روز رستاخیز آرماگدون
I'm nuclear --- من اتمی ام
I'm wild --- من وحشی ام
I'm breaking up inside --- من خُرد شده ام به درون
A heart of broken glass --- یک قلب از خرده شیشه
Defiled --- پلید نجس (م)
Deep inside --- از درون عمیق و ژرف(م)
The abandoned child --- یک کودک رها شده(م)
Standing on the edge of the underworld --- ایستاده بر لبه ی دنیای زیر خاک (دنیای مردگان)
Looking at the abyss --- نگاهی به پرتگاه
And I'm hoping for some miracle --- و امیدوارم به بعضی معجزات
To breakout to escape from all this --- برای شکستن باید فرار کرد از تمام اینها
Whispers in the air tell the tales --- زمزمه های پخش شده در هوا داستانی را روایت میکنند
Of a life that's gone --- یک زندگی که از دست رفته
Desolation, devastation --- ویرانی، خرابی
What a mess we made, when it all went wrong --- چه افتضاحی به بار آوردیم ، زمانی که همه در غفلت بودند
I'm nuclear --- من اتمی ام
I'm wild --- من وحشی ام
I'm breaking up inside --- من خُرد شده ام به درون
A heart of broken glass --- یک قلب از خرده شیشه
Defiled --- پلید نجس(م)
Deep inside --- از درون عمیق و ژرف(م)
The abandoned child --- یک کودک رها شده(م)

چرا متن شعر به اتمی بودن ، وحشی بودن و ناپاک بودن تاکید دارد؟! به این دلیل که رژیم صهیونیستی با اعتقاد به آرماگدون ، ممکن است در آینده با بمب اتمی به ایران و کشورهای اسلامی حمله اتمی کنند و باعث مرگ میلیون ها نفر شوند و میخواهد از قبل ذهنیت جوانان دنیا را آماده کند و قباحت آنرا از بین ببرد!

منبع: ایکنا

اسناد تاریخی نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه

[="Black"]اسناد تاریخی نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه
به نظرم نیاز به توضیحی نداره
اگر کارشناس محترم و دیگر دوستان بتوانند کمک کنند، ممنون می شوم
خیلی ممنون
با تشکر
[/]

نفوذ شیطان از راه فلسفه و عرفان

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیاری از فلاسفه و عرفا پنداشتندکه راه را به تنهایی بپیمایند یکی به عقل خود و دیگری به کشف شهودش می بالد.اندکی قدرت فکری و علمی و عرفانی در خود دیده خیال کرده مرد راه شده و می توان با پای چوبین فلسفه و عرفان در همه جای عالم سیر کند روی این خیال خام به راه می افتد بدون آنکه از قیم و سرپرست عالم انسان،امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کمک بگیرد راه را گم می کند و در بن بست ها گیر می کند و به دام شیطان می افتد که نشان آنست که انسان عاجزو ناتوان است و نمی تواند تنهایی به راه افتد و قدم در وادی خطرناک گذارد.
بنابراین یکی از راه های نفوذ شیطان در دل انسان وارد شدن افراد غیر مستعد نا آگاه از مبانی فن و استدلال از درک رموز کشف و شهود در وادی فلسفه و عرفان و سرگرم شدن با آراءو اقوال حیرت زای فلاسفه و عارفان است