چرا فرستادگان الهی اول به سراغ حضرت ابراهیم رفتند بعد به حضرت لوط رسیدند
آیا مردم قوم لوط پس از صحبت های او به منزلش حمله کردند درقرآن سرنجام ماجرابازگو نشده است
با اینکه پیامبرصلی الله علیه وسلم در حدیثی صحیح چنین میفرماید:«إِنَّ هَذا الدّینَ یُسْرٌ، فَاَوْغِلوُا فیهِ بِرِفْقٍ»
یعنی: «همانا این دین بر آسانگیری پایهریزی شده است پس با مهربانی و آرام در آن وارد شوید».
سوال این است که
چرا ارتباط بین دو مرد در هر شرایطی گناهه؟
ایا اگه حتی مردانی که این کار رو میکنن اقدام به تولید مثل هم بکنن باز گناهه؟؟؟ چه اشکالی داره دو نفر برای لذت با رضایت همدیگه به جای این که خودخوری کنند و فکرشون رو درگیر این قضیه کنند و از کار و زندگیشان بمانند،این کار را انجام دهند و برای انجام این کار از دین فرار نکنند؟ مگر پیامبر رحمه اللعالمین نیست؟؟
چه اشکالی داره گاهی برای لذت و بدون هیچ قصد دیگه در صورتی که کسی اذیت نمیشه این کار انجام بشه در خفا؟؟ چرا باید هر چیزی رو بگید یا سیاهه یا سفید؟؟چرا استثنا نداره این قضیه؟؟؟
در مورد قوم لوط هم که گفته میشه گناه اون ها فراتر از همجنسبازی معمولی بوده...اصلا مگه لواط حق الناسه؟؟(در صورت رضایت دو طرف)اقا به نظر شما ازار دیگران و خوردن حق دیگران بدتره یا یک لذتی که تو طبیعت انسان ها هست در خفا و رهایی از فشارهای فکری ناشی از اون؟؟؟
چرا اینقدر سخت میگیرید؟؟؟
دین اسلام در واقع ابتدا رخصت و مجاز بودن است بعد عزم و اراده، آسانگیر و طبیعتی ملایم و نرم دارد، یعنی دین اسلام در پی آن است که مشقت و حرج را از مردم بَر دارد.
خبری شوکه کننده بود!
اوباما، این سگ دستآموز صهیونستها، ازدواج همجنس گرایان را در تمام ایالت های آمریکا، قانونی اعلام کرد! (1)
ازدواج همجنس گرایان؟! این دیگر چه ترکیب ناموزونی است؟! اصلا ترکیب این دو واژه به چه معناست؟! یک مرد با یک مرد ازدواج کند؟! که چه بشود؟! یک زن با یک زن ازدواج کند؟! یعنی چه؟! کدامشان شوهر است و کدامشان همسر؟! به فرض محال، 50 سال هم با هم زندگی کنند، بعدش چی؟! اصلا معنا و مفهومی دارد؟! این بشر دو پا تا کجا می خواهد سقوط کند؟!
اولین قومی که در عالم، عمل شنیع لواط را انجام داد، قوم لوط بود. این عمل شنیع تا زمان آن قوم منحوس، بی سابقه بود و آن حرامیان، این عمل پلید را رواج دادند:
خدای متعال هم بدترین عذاب را نثار آن قوم نادان کرد؛ عذاب سنگ! فقط به همین هم اکتفا نکرد! با عذاب سنگ، زیر و رویشان کرد! خودشان با خانه های کثیفشان را شخم زد! از این بدتر، عذابی سراغ دارید؟
چه کسی باورش می شود که حالا بعد از چند هزار سال که از نابودی آن قوم منحوس می گذرد، متحجران حیوان صفتی پیدا شوند که با وقاحت تمام، این عمل شنیع و پلید را قانونی اعلام کنند و کمترین خم هم به ابرویشان نیاوند؟! آمریکایی که به ظاهر در صنایع نظامی و صنعتی، گوی پیشرفت را از همگان ربوده، حالا در فرهنگ و انسانیت، اوج تباهی و ویرانگری اش را نشان می دهد!
دوستان، رفقا، ببینید! این همان کشور صنعتی پیشرفته ای است که برخی تازه به دوران رسیده ها برای ارتباط با آن له له می زنند و تا اسمش را می شنوند، آب از لب و لوچه شان می ریزد و حل همه مشکلات را در گرو ارتباط با آنها می بینند! ببینید سقوط انسانیت را! ببینید این بشر دو پا تا کجا می تواند غرق شود و به روی خودش هم نیاورد!
و آن به اصطلاح هنرمند را بنگرید که لقمه نجویده، این وقاحت آمریکایی را عملی تاریخی در حد رفع قانون برده داری و تابوشکنی معرفی می کند! (2)
لواط، عملی شنیع است و در هیچ قیاس عقلانی، معنا و مفهومی جز پلیدی و سقوط انسانیت ندارد! ننگ بر این قوم گمراه...
نمی دانم چرا یاد آن جمله تاریخی امام عزیز افتادم: «رئیس جمهور امریکا بداند - بداند این معنا را - که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما. امروز منفورترین افراد بشر است پیش ملت ما...» (3)
سلام
برای برخی از گناهان یکی از راه های ثبوت آن چهار شاهد عادل است که باید شهادت بدهند و پس از شهادت حد بر شخص جاری می شود.
سوالی که پیش می آید این است که لازمه اینگونه شهادت ها نگاه به عورت است، چطور عادل مرتكب چنین چیزی میشود؟ چجور شاهد عادل به عورت نگاه ميكند در روايت دارد بايد گواهی بدهد من ديدم یدخل و یخرج،با این جزئیات،حالا این که چهار شاهد عادل پیدا شوند که گناه را دیده باشند که خود مشاهده گناه حرام است تضاد و تعارض دارد!
مثل اینکه گفته شود چهار آدم زنده بیایند شهادت دهند که دیروز مرده اند!
آیا چهار شاهد عادل برای اینگونه موارد پیدا می شود؟
بر طبق این روایت بسیاری از قبر هایی که در آمریکا و اروپا و کشورهایی که همجنس بازی در آنها قانونی است باید تو خالی باشند!!!! این روایت از آن دروغهای شاخدار است.
أبو القاسم الكوفي والقاضي النعمان في كتابيهما قالا: رفع إلى عمر ان عبدا قتل مولاه فأمر بقتله فدعاه علي فقال له: أقتلت مولاك ؟ قال نعم، قال: فلم قتلته ؟ قال: غلبني على نفسي واتاني في ذاتي، فقال لاولياء المقتول: أدفنتم وليكم ؟ قالوا: نعم، قال: ومتى دفنتموه ؟ قالوا الساعة، قال لعمر: احبس هذا الغلام فلا تحدث فيه حدثا حتى تمر ثلاثة ايام، ثم قال لاولياء المقتول: إذا مضت ثلاثة ايام فاحضرونا، فلما مضت ثلاثة ايام حضروا فأخذ علي عليه السلام بيد عمر وخرجوا ثم وقف على قبر الرجل المقتول فقال علي لاوليائه: هذا قبر صاحبكم ؟ قالوا نعم، قال احفروا، فحفروا حتى انتهوا إلى اللحد فقال: اخرجوا ميتكم، فنظروا إلى اكفانه في اللحد ولم يجدوه فأخبروه بذلك فقال علي: الله اكبر الله اكبر والله ما كذبت ولا كذبت سمعت رسول الله صلى الله عليه وآله يقول: من يعمل من امتي عمل قوم لوط ثم يموت على ذلك فهو مؤجل إلى ان يوضع في لحده فإذا وضع فيه لم يمكث اكثر من ثلاث حتى تقذفه الارض إلى جملة قوم لوط المهلكين فيحشر معهم.(مناقب ابن شهر آشوب ج2 ص 186 و بحارالانوار ج40 ص 231)
غلامى را نزد عمر آوردند، غلام ، مولاى خود را كشته بود، عمر دستور داد او را بكشند. اميرالمومنين عليه السلام از قضيه خبردار گرديده غلام را به حضور طلبيد و به او فرمود: آيا مولايت را كشته اى ؟
غلام : آرى .
اميرالمومنين عليه السلام : چرا؟
غلام : با من عمل خلاف نمود.
على عليه السلام از اولياى مقتول پرسيد؛ آيا كشته خود را به خاك سپرده ايد؟
گفتند: آرى .
فرمود: چه وقت ؟
گفتند: همين الان .
حضرت امير به عمر رو كرده و فرمود: غلام را بازداشت كن و او را عقوبت نده و به اولياى مقتول بگو پس از سه روز ديگر بيايند.
چون پس از سه روزه آمدند، على عليه السلام دست عمر را گرفت و به اتفاق اولياى مقتول به جانب گورستان رهسپار شدند، و چون به قبر آن مرد رسيدند، آن حضرت به اولياى مقتول فرمود: اين قبر كشته شماست ؟ گفتند: آرى .
فرمود: آن را حفر كنيد! آن را حفر كردند تا به لحد رسيدند آنگاه به آنان فرمود: ميت خود را بيرون بياوريد، آنها هر چه نگاه كردند جز كفن ميت چيزى نديدند. جريان را به آن حضرت عرضه داشتند.
اميرالمومنين عليه السلام دوبار تكبير گفت و فرمود: به خدا سوگند نه من دروغگو هستم و نه كسى كه به من خبر داده است ، شنيدم از رسول خدا صلى الله عليه و آله كه فرمود: هر كس از امتم كه كردار قوم لوط را مرتكب شود، پس از مردن سه روز بيشتر در قبر نمى ماند و زمين او را به قوم لوط كه به عذاب الهى هلاك شدند مى رساند، و در روز قيامت با آنان محشور مى گردد.
سلام بر دوستانم در بحثی کار بردی دیگه در خدمت شما هستم. یک تجربه چند روز قبل در مشاوره خانمی از دست شوهرش گله داشت. وقتی بررسی کردم دیدم بیچاره شوهرش حق داشته.این خانم شاید باورتان نشه دبیر بود. ولی از آسیب های اجتماعی اصلا خبر نداشت. شوهرش نسبت به پاکی او شبهه ای نداشت ولی او را از گرگان جامعه برحذر می داشت ولی این خانم قبول نمی کرد و می گفت او در اشتباه است چون من همه را بنده خدا می بینم همه دنبال زندگی و تلاش خودشون هستند. شناسایی انحرافات و آسیب های اجتماعی ما را در برابر آنها بیمه می کند. نکته: ما نباید در نگرش خود دچار افراط و تفریط شویم برخی هم جامعه در کل فاسد می دانند. باز هم یک تجربه در کلینکی کار می کردیم پزشکی بود که در ترک اعتیاد کار می کرد او آن قدر با معتاد ها سر وکار داشت که از ترس ابتلا فرزندان پسرش را در شیشه کرده بود و به طور وسواس گونه دنبال آنها بود و به انها فشار می آورد. به گونه ای که بچه های او از این وضع خسته شده بودند